Pravidla

Rytíř
21.3.2007 14:42
Jedy v Dnd
Narazili jsme na to v krásné diskuzi o záporech Dnd... a já o tom nedávno taky přemýšlel. Nějak mi není úplně jasné, proč jsou vlastně jedy v d20 řešeny tak, jak teď jsou. Vysvětlete mi to někdo prosím!
Autorská citace #21
22.3.2007 19:35 - Rytíř
No, tak sme se zasmáli.. a teď, kde mam to kurare.. :))
Jinak mam dvě varianty, buď to nějak spojim s pravidlama pro staminu, nebo prostě vynechám hod na záchranu a seberu jedům druhou možnost poškození postavy, zůstane jen ta jedna. Pak sepíšu nějaký seznámek jedů, co se dá sehnat a hlavně, jak rychle ty jedy působí - rozhodně nebude každý účinkovat hned v dalším kole :) Apropos, nemáte někdo nějakej zajímavej, pěknej seznam takových jedů?
Autorská citace #22
22.3.2007 19:56 - Alek
Alnag: jj, vidim to na imunitu vůči jedum:-)
Rytíř: něco bylo v SnS, travičství a řemeslná výroba jedů...
Autorská citace #23
23.3.2007 01:59 - thief
Alnag, Alek: Naopak, viděl bych to na postavu zabývající se výrobou jedů. :-) Je třeba myslet ofenzívně.
Autorská citace #24
23.3.2007 13:03 - Aeris
thief: craft(poisonmaking) ala Complete Adventurer 3.5e je krásny skill :-)
Autorská citace #25
23.3.2007 15:08 - Fibriso
nejlepe mi prijdou jedy v Book of vile darkness

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

ČAS neregistrovaní : 0.00090408325195312 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
ČAS 0.056281089782715 secREMOTE_IP: 3.21.248.47