D&D 4e: Dovednostní výzvy v příkladech

Obsah článku:

Strach z neznámého


Někdy je základem hry nejistota. Nepředvídatelnost. Děs. Možná, že se hrozíte ztráty vlastního rozumu, možná, že začínají převládat emoce, možná že už se jen zuby nehty držíte posledních kousků duševního zdraví. Konflikt strachu z neznámého je typicky hororovou záležitostí, ale příležitostně mohou jeho tóny zaznít i v jakémkoliv jiném žánru obsahujícím vysokou dávku napětí a nejistoty.

Poslední vykradači hrobů


Skupina vykradačů hrobek se dozví o zvláště zajímavém hřbitově obsahujícím hrobku proslulého vykradače hrobů, který prý kdysi dávno ukradl mocnou věc jednomu vysoce postavenému čaroději. I vydají se na tento hřbitov a naleznou podivně zdobenou rakev a v ní zachovalé tělo, které však jeví znaky potrhání od divokého zvířete. Na krku mrtvoly je jadeitový náhrdelník a když jej strhnou z jejího krku, ozve se v dálce táhlé psí vytí...

Co je v sázce: Podaří se postavám vrátit ukradený náhrdelník do hrobky dřív, než je všechny dostihne prokletí v podobě pekelného psa, který je rozsápe na kusy?

Primární dovednosti: Heal (pokus utišit strach a soužení několika vhodně zvolenými slovy), Religion (znalosti související s narušením svatosti hrobů a jejich důsledky i toho, jak se s nimi vypořádat), Endurance (překonání pocitů beznaděje, zoufalství a zhouby).

Sekundární dovednosti: Acrobatics (únik z čelistí pekelného psa na poslední chvíli), Bluff (svedení pekelného psa ze své stopy, alespoň na chvíli), Perception (povšimnutí si číhajícího stínu a včasné zvolení jiné cesty na hřbitov).
< Strach z neznámého >
Proti přírodě Jiné
Inspirováno blogem At-Will, hrou Spycraft a jinými věcmi...
Napsal Alnag 24.01.2009
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 80 příspěvků.
ČAS 0.1056170463562 secREMOTE_IP: 18.226.4.235